Praxis der Individualisierung
Wie multiprofessionelle Klassenteams Fördersituationen für Kinder im Schulalltag etablieren
How do individualised support arrangements for children with special educational needs come about in integrative/inclusive teaching? The author describes how different understanding of cooperation between occupational groups goes hand in hand with different concepts of individualisation and is anchored in different institutional experiences: a differentiated analysis for the reconstruction of action orientations in the reform process at the school entry level. Patrik Widmer-Wolf, lic. phil., Dozent für Integrative Pädagogik, Pädagogische Hochschule, Fachhochschule Nordwestschweiz
Weiterführende Links zu "Praxis der Individualisierung"
Versandkostenfreie Lieferung! (eBook-Download)
Als Sofort-Download verfügbar
eBook
0,00 €
- Artikel-Nr.: SW9783863882433110164
- Artikelnummer SW9783863882433110164
-
Autor
Patrik Widmer-Wolf
- Verlag Budrich UniPress
- Seitenzahl 324
- Veröffentlichung 18.06.2014
- ISBN 9783863882433
- Verlag Budrich UniPress